onsdag 13. november 2013

Dagene blir korte..

God onsdag, alle sammen. Svipper lynkjapt innom for å si hei, ukedagene går jammen unna når man jobber hele dagen og det er mørkt når man skal hjem. Jeg merker iallfall på kroppen at det er lett å bli litt "avslappet",hehe. Det tilbringes en del kvelder i sofaen under et pledd, det innrømmer jeg.:D Men idag var jeg tidlig ferdig på jobb, det var nydelig klarvær og litt småkaldt samt at solnedgangen over elva vår så ut til å bli spektakulær. Selvfølgelig grep jeg kamera og tuslet en deilig tur langs bystranda vår, og foreviget både solnedgangen og en aldeles nydelig liten andefrøken som faktisk fulgte etter meg langs bredden.♥  Jeg gleder meg vilt til hvite frostmorgner og blått vinterlys!
Men til dess fanget jeg dette i linsa idag:


En liten rasteplass 





Solnedgang

Og lille,søte andefrøken.♥




HA EN LUN OG FIN NOVEMBERKVELD!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar