søndag 22. desember 2013

Dagen før dagen før dagen..

Hei på dere- da var det nesten jul,gitt! Også jeg som lovet at det ikke skulle bli lenge til neste gang sist jeg var her inne. Men tida har flydd av sted, og det er allerede to uker siden sist, og på den tiden har jeg rukket å ligge syk med alskens uhumske basselusker midt i julestria. Ikke gøy! Men jeg fikk også eldstefrøkna mi hjem etter eviglange måneder fra utlandet, og vi har koset oss skikkelig og hatt masse mor/dattertid.♥ Det gjør selvfølgelig heller ikke noe at hun bl.a har jobbet som kokk på TGIF's og ergo stappet modern sin med aldeles herlig mat,hehe.:) 
Ja ja, håper dere er i rute med juleforberedelsene der ute? Her har jeg faktisk klart å bli ferdig heldigvis. En liten fotorunde har jeg også rukket midt i kaoset- vi fikk snø her for et par uker siden,som nå er smeltet bort, men jeg rakk å fyre av et par bilder.Må jo si at jeg foretrekker frost og litt snø nå framfor mildvær og regn hele tida. Definitivt penere!
Her er noen smakebiter fra de siste par ukene:








Det gir unektelig litt mer julestemning, synes jeg.
Ikveld har jentene og jeg laget julemarsipan, pakket inn gaver og pyntet treet. Så da benytter jeg anledningen til å ønske alle dere en fantastisk høytid, håper alle hygger seg maks, og så blogges vi etter jul.





RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTTÅR
                      Juleklem fra Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar