onsdag 6. februar 2013

Sort og hvitt.

God lillelørdag,alle sammen. I dag var det egentlig ikke meningen at jeg skulle raske med meg annet enn litt matvarer, men i det jeg passerte vinduet til Søstrene Grene, så jeg en søt liten telysholder i sort og hvitt som jeg bare måtte ta meg tid til å adoptere.
Hele 28,44 måtte jeg ut med for den;snodige priser, men absolutt ikke til å klage på.
Den utgjør nå en del av mitt sort/hvite tema som pryder oldefars gamle kommode for øyeblikket.:)) 









Den passet fint ved siden av den lille muggen fra Tine K, og krukken fra Home&Cottage.


I tillegg er det ganske fint vær her idag, så jeg gikk løs på husrengjøring og vinduspuss med liv og lyst-rart hva litt solskinn kan gjøre med tiltakslysten!
Og en liten pust i bakken med en kopp kaffe ute var faktisk ganske deilig. Snart,dere-snart er det vårsol som varmer nok til at man ikke trenger å tulle seg inn i ullpledd! Gleder meg, og det er jeg kanskje ikke alene om?:)



Her er mitt favoritthjørne på uteplassen.





Lunt og deilig med en myk skinnfell og godt pledd.


FORTSATT GOD ONSDAG TIL DERE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar