mandag 11. februar 2013

Arundel Castle.

Heisann.:) Litt sent en mandagskveld har jeg ikke noe nytt å blogge om, sånn er det bare av og til. Men jeg kom over noen bilder fra et fantastisk vakkert sted som mannen,jentene og jeg kom over på en ferietur vi hadde i England for et par år siden. Arundel Castle er et slott som ligger ca 45 minutters kjøring fra Brighton, og er fullt av historie.For dem av dere som måtte dele min pasjon for engelsk tudor-tid og historie er dette stedet midt i blinken. Hagene alene er verdt et besøk;ingen slår vel engelskmenn når det gjelder å anlegge hager. Her er et par smakebiter, bildene er tatt av min eldste datter,som er en flink fotograf.:)


























Praktfullt sted som anbefales på det varmeste. Rundt slottet ligger landsbyen Arundel hvor man foruten vakkert landskap også finner koselige,gamle puber med blomsterhager og god,tradisjonell mat.

HYGG DERE VIDERE PÅ MANDAGSKVELDEN, GODTFOLK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar