søndag 10. februar 2013

Vakker vinterverden.

God morsdag, alle sammen. Håper alle mødre har fått litt ekstra oppmerksomhet idag.:) 
Ellers har det vært aldeles strålende vær som bare har forlangt at man kler seg varmt og godt,for kaldt har det vært, og kommer seg opp av sofaen og ut på tur! Og som vanlig er kameraet med i tilfelle jeg ser noe jeg liker, og som vanlig gjorde jeg det denne gangen også. Naturen bød på 14 minusgrader og strålende sol fra knallblå himmel;det blir vel nesten ikke vakrere enn det?
Hva synes dere?








Det ble noen timer ute i iskulda,men det var verdt det,synes jeg.


Idag har ikke været vært like strålende, men jeg fikk da vært ute og hygget meg med litt knipsing idag også. Disse bildene er tatt i flotte Brekkeparken, som vanligvis er stengt i vinterhalvåret, så det var ren flaks at de holdt åpent idag slik at jeg fikk tatt disse:










DA BLIR DET VARM KAKAO OG KANELBOLLER I SOFAKROKEN HER-HA EN FANTASTISK SØNDAG, MORSDAG OG FASTELAVN VIDERE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar