lørdag 16. februar 2013

Gullfeber.

Heisann,folkens.:) Jammen kom lørdagen brasende igjen, og hva skal man vel finne på? Idag har vi kost oss med sen frokost, bacon og egg med tilbehør, og generelt hatt en avslappende start på dagen. Huset er skuret og pusset- litt trim må man jo ha,hehe-og det er jo selvsagt en god unnskyldning til å pynte litt med litt nytt stæsj som hoppet opp i posen min på dagens shoppingrunde. Vårens farger og innslag av metaller i interiøret passer meg helt flott siden jeg ELSKER gull i alle former. Så en kjapp tur innom Princess idag resulterte i dette:




Denne supersøte puten falt jeg helt for. Mannen i huset fikk streng beskjed om å bruke en av de andre putene til middagslur på sofaen, så ikke paljettene detter av, hehe. Denne er bare til pynt, og pynte opp gjorde den, synes dere ikke?




Og lotuslykten og den lille krukken i gull på en drivvedbit lånte litt luksus til sofabordet.



Alt i alt ble jeg veldig fornøyd med gullfunnet mitt.:)


HA EN GLITRENDE LØRDAGSKVELD!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar