søndag 19. mai 2013

Blomsterhandel i pinsen

...er ikke utelukkende smart,siden alle drar i retning Plantasjen eller Hageland. Det fikk jeg erfare da jeg og mine nyinnkjøpte skjønnheter sto i kø i en time på de respektive hagesentra sammen med en gjeng mennesker som også hadde vognene fullspekkede av planter. Men det ble da min tur tilslutt, og det blomstrer både hos pappa på kirkegården og her hjemme.



Her er gårsdagens loppefunn med surfina og muscari i den søte,lille bollen.



Lyserosa hengepetunia på veggen, elsker den sarte fargen.


Lavendula augustifolia, need I say more?:)


Og sorte petunia var noe helt nytt fra Hageland-de ser rødlige ut på bildet her,men er faktisk helt sorte. De havnet sammen med margeritter, og ble en kul kontrast.

SÅ SOMMEREN HAR KOMMET TIL HAGEN MIN IALLFALL. HVORDAN ER HAGELIVET HOS DERE SÅLANGT.

Nyt pinsesøndagen videre, enten dere er ute eller inne!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar