torsdag 30. mai 2013

Supersøtt tilbehør til sommerens picnic.

Hei dere, nå er det utilgivelig lenge siden sist! Tiden siden siste pipp fra meg har gått til jobb på dagen og hagearbeid på ettermiddagen og ikke stort annet. Denne vinteren har vært nokså ubarmhjertig mot planter og vekster, så endel måtte erstattes her. Ennå er ikke alt ferdig,så jeg holder an med bilder av hagen inntil den tid. Men jeg fant verdens søteste stæsj til bord eller picnic forleden dag, og det må jeg jo dele med dere! Jeg forvillet meg innom Clas Olsson uten mannen,faktisk-det skjer ikke ofte,siden det er mer hans type butikk enn min-men jammen er jeg glad jeg havnet der! De har nemlig de herligste små pappskåler til alskens godis i rosa eller mintgrønt med hvite polkadotter! *sukk* Små skjeer i samme farge følger med. Og som om jeg ikke ble lykkelig nok over dem fant jeg også en liten kjølebag i samme søte rosa! Den har god plass til seks kalde bokser med drikke eller småretter som må holdes kalde. Å,lykke, gjett om den skal være med på tur i hele sommer!







Er de ikke bare helt sommerlige og skjønne?

Og så måtte jeg ha med meg en astilbe i sart rosa med hjem. Det er noe av det fineste jeg vet, og nydelige avskårne blant peoner og roser. Denne skjønnheten pryder et av beddene i hagen som ligger i skygge, og omgitt av lavendel og forglemmegei blir det riktig vakkert.





Denne var en gave og jeg vet ikke hva den heter, men vakker og sommerlig er den. Noen av dere som vet hva slags plante det er?

Vel, da får vi se om værgudene spiller på lag nå fra sommerens første dag,1 juni- kom sol og varme, så både blomster og mennesker kan nyte utelivet.

KOS DERE VIDERE,GODTFOLK-SNART HELG IGJEN,OG VI BLOGGES SNART!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar