lørdag 18. mai 2013

Herlige Smøgen.

Sol, etterlengtede sol fra strålende blå himmel, glitrende hav og sommerfølelse! Idag nøt min kjære og jeg livet i et særdeles varmt og godt Sverige-28 pluss på det meste. Vi bestemte oss for å dra fra Strømstad til Smøgen, en superidyllisk  liten perle ca 90 min. kjøring unna. Fantastisk var det å sitte høyt oppe på solvarme svaberg og se utover havet. De siste dagers vått møkkavær her hjemme ble tilgitt og glemt, rart hvordan humøret mitt stiger parallelt med kvikksølvet på gradestokken. Etter litt utforsking rundtomkring, ble det litt fersk sjømat og drikke på brygga før turen gikk tilbake til start. På veien stoppet vi på et loppemarked, og her var jeg heldig- kjempesøt mintgrønn stol og bolle ble mine for 110 kr for begge deler! Nå pryder de inngangspartiet vårt,og jeg er meeget fornøyd!:)











Vakre Smøgen.♡ Vi kommer snart tilbake,garantert!

OG ALLE DERE ØNSKES EN FLOTT PINSE VIDERE-VI BLOGGES SNART IGJEN!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar