onsdag 28. august 2013

Hjelp,som tida flyr!

Hei og hopp,folkens! Jammen har det nesten gått en måned siden jeg ga lyd fra meg sist, tross alle gode forsetter om det motsatte. Men mye har skjedd, yngstemann dro tilbake til utlandet og studiene sine etter tre herlige måneder hjemme hos oss. Og litt vemodig som det var å gi slipp på henne var hun spent på ny leilighet i London som hun deler med en studievenninne. Jammen om hun ikke har fått det lekkert også!:) Eldstejenta fikk ikke tatt veien hjem i sommer grunnet jobb,men forhåpentligvis lysner det litt snart. Hvordan er det med dere der ute- hverdagen helt på plass igjen? 
Ellers hadde min kjære og jeg en helt super ferie på Mallorca, i vakre Cala d'Or. Vi har reist hit flere ganger, og vender alltid tilbake fordi vi stortrives her. Nydelig sted. Jeg svipper inn noen bilder så dere får et lite glimt. :)




Vakre Cala Gran i kveldssol.


                      Fra naturreservatet Mondrago. Her er det utrolig vakker natur, med krystallklart,grønt vann og hvit sand omkranset av furutrær.





         

Her et lite utsnitt fra en av gatene i Cala d'Or by. 
Elsker de gamle terracottakrukkene!



Og her er utsikten over havet tatt ved stranden Cala Esmeralda.


Vakre,hvite hus ved havet. Sukk,man kan jo drømme.



 
Og tilslutt et glimt av favorittrestauranten vår,hvor vi spiste nesten hver kveld.

Ja,sånn ser det altså ut der vi stikker når vi vil unnslippe den norske sommeren.( Selv om den har vært fin i år,da.) 
I neste innlegg deler jeg litt ymse bilder fra min sommer.




DA VAR DET MIDDAGSFORBEREDELSER HER PÅ BERGET, SÅ DERE FÅR HA EN FINFIN ETTERMIDDAG SÅ LENGE.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar