søndag 4. august 2013

Sommeren går mot slutten.

Hei på dere, da var jeg tilbake fra laaang sommerpause! Tenk at det har gått hele 2 måneder siden sist jeg var innom bloggen. Tiden har flydd,og sommeren har gått med til herlig ferie og sol,varme,god mat,bading og fri,slik det skal være. Mannen og jeg var en uke i Cala d'Or,Mallorca,hvor vi pleier å dra og hvor vi trives supergodt. Men nå er det august,med ferieslutt og hverdag igjen,og selfølgelig mer blogging!:) Siden det lakker mot høsten har hvitt og sommerlig blitt erstattet av varme jordfarger,og jeg ELSKER den nye vaskebjørnputa jeg tok med fra Åhlens! Så da åpner jeg den nye sesongen på bloggen med noen glimt av høst her på berget. Håper alle dere der ute også har hatt en finfin sommer,og at dere tar en tur innom bloggen min igjen-blir kjempeglad for besøk!:)



Rustrødt,vinrødt og bruntoner og myke pledd og skinn-høstfarger liker vi!

Ha en flott søndagskveld,forhåpentligvis uten for mye tordenvær,slik at kvelden kan nytes på verandaen. Vi blogges snart igjen.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar