torsdag 29. november 2012

Billig moro.

Hei på dere.Idag har jeg frisket opp bildeveggen min litt.:)
Man trenger: En prøveboks med maling.(Jotun Supreme Finish Dempet sort er brukt her.)
                      En smal pensel
                      Gamle bilderammer man er møkk lei av.(Mine var gullfarget og kjedelige.)
                      Og vips-så har man fornyelse på veggen for ca 100-lappen.:)
                      (78,- for maling og ca.20,- for pensler på Europris.)

Og når man først er i gang med litt veggpryd,går det fint an å ta en fin,liten skapdør
(denne satt på et lite indisk skap jeg kjøpte på loppis i Manchester),skru den av,pusse den litt
og henge den på veggen.Ga litt etnisk touch til stua,og blei ganske kult synes jeg.:)


                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar