onsdag 21. november 2012

Vårlengsel i november..

God onsdagskveld i stuene.:) Idag har det vært en av disse mørke,milde og klissblaute novemberdagene hvor man ikke ser dagslys og det eneste som frister er å krype inn i et godt pledd med en kopp varm sjokolade og yndlingsbok.Og selv om jeg gleder meg veeldig til å hente julepynten ned fra loftet og lage appelsiner med nellik og bake pepperkaker-så fikk jeg akutt lengsel etter vår,pasteller og blomster.<3 Spesielt når jeg var på besøk idag og oppdaget en fantastisk,lyserosa geranium i full blomst på verandaen der.Midt i november stod den der i all sin prakt og ga meg vyer om vårsol og sarte blomster.Så da deler jeg den med dere her,sammen med et par av mine yndlingsting på tema pastell og blomster.Oldemors syskrin,mormors fløtemugge,og et lite glimt fra kjøkkenveggen min.:)
Ha en fin kveld videre,alle sammen.:)

2 kommentarer:

  1. Veeeel, det var den pepperkakebakingen da..... Jeg vet JEG kommer til å gjøre det! hehe Fine ting på bildene dine! Kjempe kos med gamle skatter som det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bakingen er rett rundt hjørnet nå,føler jeg.:)) Og godt bildene falt i smak.:))

      Slett