søndag 11. november 2012

Farsdag i heimen.

Det føles litt rart og vemodig idag,første farsdag etter at pappa gikk bort.Ingen å stikke innom med
en liten farsdagsgave og kake til kaffen.Fineste pappan min,som jeg savner deg.<3
Her i huset har dagen blitt feiret med deilig svinestek og tilbehør til middag,og jeg har bakt sjokoladekake til dessert-og faktisk greid å holde den hemmelig for min kjære enn så lenge,hehe.
Den skal fram til kaffen seinere i kveld.Håper alle dere der ute har hatt en fin markering av dagen og passet litt ekstra godt på pappaene deres idag,de er uvurderlige.:))
Ellers deler jeg en liten oppskrift på eplesaus med dere her,nydelig tilbehør til svinestek.


EPLESAUS

Tre store,søte epler
3ss sukker
2ss smør

Skrell og skjær eplene i biter,kok opp med 3-4 ss vann.Senk varmen,kok i 6-8 min
til eplene er møre.
Mos eplene til jevn blanding med en tresleiv og rør inn smør og sukker.
Hell i en bolle og server lunken.

4 kommentarer:

  1. Savner dere!
    ingen tvil om at bestefar hadde verdens beste datter!

    SvarSlett
  2. <3 det skjønner jeg godt Anne.. men de er blant oss :-) han er nok kjempe fornøyd med dattra si <3 Ha en flott søndags kveld videre, vi snakkas :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det finnes ikke tvil hos meg på at de vi er så glad i fortsatt er blandt oss og passer på,nei.
      Tror fullt og fast på det.Ha en god kveld du også,så sees vi snart.:)

      Slett