søndag 25. november 2012

Lys inne,lys ute.

Hei på dere.:) I dag har jeg vært på besøk hos bestevenninne og fått en smak av deilige,hjemmelagede pepperkaker som hun og vesla hennes har bakt.Flinkingene!:) Her hjemme begynner produksjon av diverse julegodter denne uka,det er ialle fall planen. Passet samtidig på å få med meg noen grener av det gamle plommetreet hennes hjem,synes de er så fine i seg selv at jeg ikke vil henge noe pynt på dem.De står nå og tar seg ut i en stor glassvase i stua.:)
Jeg fikk da pyntet litt ute i ettermiddag også.Litt granbar fra skogen her i en gammel krukke og en pute fra Home&Cottage jeg laget om til sittepute,en liten lyslykt og vips,så fikk jeg en lun liten sittekrok ute.(Eller muligens en liten hvilekrok til naboens katt?) Nuvel.Knipset et par bilder for å dele med dere;ikke voldsomt gode siden de er tatt med mobilkamera men dere får litt inntrykk Dette ser jeg her hos meg-akkurat nå!:)) Ha fortsatt god kveld,alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar