tirsdag 29. januar 2013

Homes&Antiques

Homes&Antiques er et av mine desiderte favoritter innen myriaden av interiørblader. De har akkurat rette miksen av interiørnytt, trender, inspirasjon og ideer både til fornyelse av hus og møbler, akkurat passe mengde reise-og matstoff og ikke minst tips til hvor man finner hva for dem som elsker å lete etter vintagefunn og antikviteter. Jeg er heldig og får dette flotte bladet sendt over fra England hver måned,men for dem som vil snuse litt på det på nettet finner dere det på homes&antiques.co.uk.
Og i disse vintertider med vekselsvis sprengkulde og sørpesnø i bøttevis kan man da jammen trenge å flykte inn under et lunt pledd med noe spennende interiørstoff og kose seg med.
Her er noen av bildene jeg hygger meg med for øyeblikket.



         

            Lekre detaljer i gull på et rustikt kjøkken.




             Utrolig kult display av gamle kakeformer og krukker, 
             dette falt jeg virkelig for.
           




     

Herlig spisekrok- sjekk det flotte skjermbrettet!




         I år er jo speil et viktig innslag i interiøret, og disse håndspeilene samlet i lekker
         sinkbøtte er jo kjempestilig.




            Påskeliljer og andre vårblomster i blå og grønne krukker ble friskt og nydelig.





             Sukk. Fantastiske,rosa peoner og røde roser sammen kan jo aldri bli annet enn
             superlekkert.


            Lag på lag med rosa og detaljer i gull- tror jeg 
        snart må få bearbeidet mannen i huset til å 
        venne seg til rosa soverom!


Kos dere videre på tirsdagskvelden,alle sammen!
               

1 kommentar:

  1. Så masse fiiiint :-) Ha en super tirsdag videre du å snuppa <3

    SvarSlett