tirsdag 1. januar 2013

Ut med det gamle og inn med det nye.

Hei på dere.Håper alle har hatt en fin start på det nye året? Jeg hadde håpet å ta noen fine bilder av fyrverkeriet over byen her igår,men dessverre var det tåke tjukk som ertesuppe i hele går,så det blei det ikke noe greie på.I dag har dagen gått med til å vaske ut julen,nå er det bare juletreet igjen.Det har min yngste overtalt meg til å la stå til helga.Istedet har jeg plassert litt vårlige pasteller hist og pist,for nå higer jeg skikkelig etter lysere tider.I morgen bærer det til nærmeste blomsterbutikk for å hente hjem primula i gult,hvitt og rosa-gleder meg til de lyser opp i stua!Og om ikke alt for lenge kommer ranunklene i butikken,mine absolutte favoritter kanskje nest etter peoner.
Her er noen få småting som har kommet på plass her hjemme så langt i allfall.



Ha en fin første kveld i nytt år videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar