søndag 6. januar 2013

Mintgrønn.♥

Hei på dere. Idag har jeg egentlig ikke så mye interessant å fortelle dere,sånn er det jo noen ganger,eller hur?
Istedet skal jeg bare uttrykke min glede over at grønnfarger er fremtredende i interiørtrenden i år også,særlig herlig at mintgrønt holder stand.Jeg malte en gammel stol etter min oldefar i dus mintgrønn i fjor vinter,den står ved kjøkkenbordet mitt,og jeg blir i godt humør når jeg ser på den.

          

                            Er den ikke litt søt,da?

Grønnfargen har jeg også litt innslag av på hylla mi.


Ellers var jeg som jeg nevnte igår på snuserunde i butikker sammen med yngsten,og noe småtteri fikk jeg jo med meg hjem,såklart.Sjelden jeg kommer helt tomhendt hjem!Hehe.Noen av dere som har funnet noe fint i det siste?
Vil forresten tipse om ny,artig bruktbutikk på Skotfoss,Frk.Nero heter den,og hadde mye søte småsaker.Verdt et besøk,sjekk den ut.



Her er noen av mine innkjøp,blir kjempeglad for tips hvis noen av dere kommer over noe kult eller kanskje en spennende butikk?
God søndagskveld videre,og kos dere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar