lørdag 12. oktober 2013

Fra B til A.

Strålende lørdagsmorgen,alle sammen!:) Ok, dette begynner å bli en vane - nok en gang er jeg i klærne og på veien med kamera før soloppgang og mens verden sover. Også jeg,da, som alltid har vært ihuga B-menneske; sto vel ALDRI frivillig opp tidlig dersom jeg ikke måtte! Nå slår jeg stiften omtrent på vei ut før halv sju på lørdags morgen- så nå er jeg altså A-menneske! Og som jeg storkoser meg der jeg bykser omkring og foreviger stort og smått.:) Her er dagens fangst:


Ved elva vår før sola har kommet på plass.

Kjent og kjært syn fra barndommens trakter...

Byen vår speiler seg idet sola titter over horisonten.

Denne broa kjører jeg over daglig- men jammen er den
fin undenfra også!

Før byen og båter våkner til liv...

...og ut av tåka svømte disse skjønnhetene. Total fredsfølelse.♥

Og som det flammer av farger i disse tider! Herlig!

Så mitt nye og bedre liv som morgenfugl betaler seg i form av alle disse herlige øyeblikkene som jeg ikke hadde fått meg når dagens rabalder og trafikk kommer i gang. Gleder meg til neste gang, jeg.:)

HA EN DEILIG LØRDAG OG EN ELLERS FLOTT HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar