søndag 6. oktober 2013

Rød høst.

Da var det nesten tid for opp å stå, ut å gå på jobb igjen- som helga flyr! Og jeg har hatt en herlig helg, med superkoselig tur til Sverige med mann og gode venner, noen flotte turer i nydelig høstvær og bare kost meg glugg i hjel egentlig! Så jeg er klar for ny uke iallfall.:)
Nå som naturen gløder av farger blir man jo så inspirert at man har lyst til å fylle huset med dem også, og særlig står rødt høyt hos meg.


Lekker inspirasjon fra Huffingtonpost.

Hotstyledesign.com  Lunt og herlig!

Enkel og genial ide til bordpynt på høstbordet.

Rød eføy gløder på gjerder og vegger.
Røde, fristende epler er flott grunn til å bake!

Røde, røde rognebær...

Og trær som stråler i rødt og flammefarger.

FANTASTISK, FRISKT OG FRISTENDE!

Det blir definitivt røde touch i interiøret her hjemme, det er helt sikkert!
Kanskje skulle man male en liten krakk i en varm rødfarge?
Jeg holder dere underrettet; i mellomtiden ønsker jeg dere
en god natt og en super start på ny uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar