søndag 27. oktober 2013

Søndagshilsen fra Nisterudtjenn

Hei på dere!.:) Håper alle har en finfin søndagsmorgen, med klokker som er klare for vintertid. Jeg på den annen side greide jo,tradisjonen tro, å glemme det selvfølgelig! På den lyse siden fikk jeg jo en time "ekstra" imorges, så ingenting så galt at det ikke er godt for noe.:) Idag er det grått og mildt og ikke voldsomt fristende utevær, så det blir middagsgjester her hjemme idag. Alltid hyggelig med gode venner på besøk med god mat og drikke. Og på menyen idag står lammestek servert med blomkålpure og glaserte poteter, og eplekake til dessert- ordentlig høstmat,synes jeg.:) Men så var det Nisterudtjenn, altså. Et nydelig lite sted, og der var vi på tur igår. Tåken hang i tretoppene helt til sola tok over, og det ble noen bilder selvfølgelig. Best å sanke høstfarger mens de fortsatt er her, sånn at man kan varme seg litt på dem i den kalde vinteren, synes jeg.:) Her er noen smaksprøver fra vakre Nisterudtjenn:









Vakre farger på myrene og glassklart vannspeil, fint var det der synes jeg. Og nederst er det et lite glimt av bystranda vår gjennom en gren med høstens siste blader. Snart kommer den kalde,fine tida, dere.:) 

DA ØNSKER JEG EN HERLIG SØNDAG TIL ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar