lørdag 8. desember 2012

Julegavepakking!

God lørdagskveld til dere.:) Håper alle sammen får tid til litt avslapning og kos også,selv om julestria er i gang for fullt? Det er jo litt viktig å nyte disse dagene før julaften synes jeg,og hygge seg med å gjenta tradisjoner man har hatt siden en var liten.Bake,lage godteri,pynte og hva annet en måtte finne på å foreta seg.Her har det vært pakking av gaver ikveld og det er en av mine favorittsysler.:)
I år valgte jeg gavepapir fra Home&Cottage,jeg synes det var det fineste i alt utvalget.Til det brukte jeg grov hyssing som pakkebånd,og med en bit kanelstang ved knuten ble det ganske fint-og velduftende.:) Nå blir det film og litt god mat her i huset,så da ønsker jeg alle en fortsatt fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Pent! Og det snør på siden din!!! Pass så ikke du må måke! haha

    SvarSlett
  2. Bare litt lett julesnø for stemningens skyld.:) Måking håper jeg å unngå så lenge som mulig.:)

    SvarSlett