onsdag 12. desember 2012

Min nye nisse.

Heisann,folkens.I dag har det vært en av disse dagene hvor alt skjer på en gang og hvor man egentlig burde være på flere steder samtidig.Så gjett om det var godt å synke ned i sofaen med varm kakao,mykt pledd og føttene i et deilig fotbad.:) Men først måtte jeg kikke fort innom og si hei til dere,og vise dere den søteste lille nissen jeg ikke greide å gå fra på Christiania Glasmagasin.Måtte gi etter for min uhelbredelige kjærlighet til nisser denne gangen også.:)) 

Ha en suuper kveld og kos dere masse.

3 kommentarer:

  1. kjempe fin nisse! Fins mange fine nisser og den litt "gamle" stilen som denne er de fineste.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er helt enig,er også mest glad i den gammeldagse norske nissen.:)

      Slett
  2. Må innrømme at jeg er ekstra glad i fjøsnissen.<3

    SvarSlett