søndag 9. desember 2012

Så kom julesnøen.

God søndag,alle sammen.:) Så kom det julesnø her i gården,ja.Masse,masse snø!Etter en times måking tenkte jeg at det kanskje holdt,men jamen laver det ned enda.Ja ja,det blir fin,hvit julestemning iallfall,og jeg har tent lys i den lille utelykta mi og det ble  svært så koselig synes jeg.:)
Den lille julegrisen som står ved siden av lykta var ferd med å snø ned,så da måtte det jo litt lys til,ikke sant?:) Jeg tror det er på tide å tenne levende lys inne også nå som det skumrer så fint.
Jeg plasserte to små lys i serviettringer av sølv ved siden av et gammelt Norgesglass fylt med små julekuler.Rundt kanten av glasset festet jeg en bit av en grangirlander fra Home&Cottage.
Sølv og hvitt er så dekorativt og delikat sammen,så jeg ble ganske fornøyd. Deler noen glimt fra heimen med dere her.
Ha en herlig adventskveld videre,kos dere masse.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar