torsdag 6. desember 2012

Litt julehandel

Hei på dere.:) Kalenderen viser 6 desember,så det betyr jo at vi har 18 dager igjen til julaften-og jeg pleier å rase panisk rundt etter de siste gavene et par dager før Dagen.Hehe.Men i år ligger jeg faktisk langt foran skjema,og er nesten ferdig,o glede!Hvordan går julehandlen for dere?Er alt i rute eller er dere liiiitt seint ute sånn som jeg har pleid å være?:)
Idag har jeg hjulpet moren min,som ikke er så sprek,med litt juleinnkjøp.Hun fant heldigvis alt hun trang,så da kan hun også bare slappe av og nyte resten av adventstiden.Og idet vi passerte Mester Grønn så jeg dette herlige lille rådyret i glasskule,og det måtte jo bare bli med meg hjem!
Og med det ønsker jeg alle sammen en finfin torsdagskveld.:)

2 kommentarer:

  1. Alltid i siste liten, men blir jul okke som:) god torsdag Anne!!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre at det ikke bare er meg som svimer litt da.Og jul blir det heldigvis.:)

      Slett