søndag 16. desember 2012

Syv små dager igjen..

God 3 advent,folkens.Da er julen rett rundt hjørnet,og her hjemme begynner ting å bli ferdig heldigvis.Og i går fikk jeg min yngste snuppe hjem fra studier i utlandet-gjett hva det første hun gjorde var?Brette opp ermene og bake pepperkaker!:)) 
Herlig at de ikke vokser fra juletradisjoner,det er jo sånne koselige ting som er selve julekosen,synes jeg.Ellers er som sagt ting ganske på stell til jul her.Jeg hadde egentlig tenkt å holde fargene på julepynten i natur og metall i år,men jeg bestemte meg i siste liten for røde gardiner i kjøkkenvinduet som eneste røde innslag.Et nytt lite stilleben pynter opp med rådyr i glasskule på en fin,gammel tallerken.En lerkekongle under hvert lille stettglass passet godt til.:) 


Denne superlekre nøklen tok jenta mi med hjem fra shopping i London;gjett om den blir fin på juletreet når det skal pyntes!





2 kommentarer: