mandag 9. september 2013

Farger og inspirasjon.

God morgen, godtfolk. Da var ny uke igang allerede. Våknet uforskammet tidlig idag og fant ut at den ekstra tiden tillater en hyggestund med blogg og kaffe før jobb.Herlig! Egentlig burde man være så tidlig oppe hver dag, men jeg er nok liiiitt for glad i dyna mi, hehe.:)
Vel, til mer interessante poeng- tenkte jeg skulle dele litt inspirasjon til farger og interiør for høst'13 og vinter'14. Global Color Research mener at det er disse herlige kombinasjonene som vil råde:






Rustikt og lekkert med naturmaterialer og
røft strikk.

Fantastisk innslag av varme farger som alle kan
sanke inn om ikke altfor lenge.


Delikat fra herlige Green Gate.♥

Lekker og leken sammensetning av farger.
Må si jeg fryder meg over inntoget av rosa,
min personlige favoritt.


Elsker det! Alt fra sart rosa til varme jordfarger.
Vel,det var alt fra meg her på morrakvisten; ha en finfin mandag-vi blogges snart!


bilder:decoholic.org, occa-home.co.uk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar