søndag 22. september 2013

Sjelefred.

I disse stressende, opptatte tider med jobb, hus og hjem, etc etc er det lett å "miste" seg selv litt. Skjønner dere hva jeg mener? Hodet blir så fullt at det nesten eksploderer. Når det blir som verst er det en ting som gir meg den roen og freden jeg trenger- jeg drar til skogen ved elva. Her kan jeg sitte i timesvis og bare være til; ikke noe kjas og mas. Og når høsten kommer, er det så vakkert her.




Er det ikke fint?♥ Her har mang en sorg og mangt et problem blitt litt lettere å bære.

Og siden jeg kunne nyte begynnende høstfarger tok jeg like godt noen med hjem også.:)




Nydelige, røde og gylne blader og gul reinfann sammen med rognebær og grønn tyttebærlyng plassert i stua- herlig! Og jammen ble høstens første kastanjer plukket i dag også.:)

NY UKE I MORGEN- HÅPER DEN BLIR FIN OG INNHOLDSRIK. HA EN GOD SØNDAGSKVELD.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar