lørdag 28. september 2013

Frost og farger ved daggry.

Har dere en fin lørdagsmorgen, alle sammen? Håper det, for det har iallfall jeg! Idag var jeg oppe og ute grytidlig for å jakte på frostrøyk og høsthimmel, og skuffet ble jeg ikke.:) Det var minusgrader og altså nokså kaldt- men å, så godt å stå i fullstendig stillhet før verden våkner og bare puste inn den friske, klare høstlufta! Og da deler jeg min morgen med dere.

Trolsk stemning ved daggry ved Børsesjø. 

Sola kryper over horisonten..



Nordsjø speiler sprakende høstfarger i morgendisen.

Ingen som bader fra flytebrygga, den får nok nøye seg med å
være blikkfang for meg.:)

En flammefarget sky stakk seg med i vannspeilet...

Engene rundt berget her har strålende farger å vise fram.


Da skal jeg nyte en varm frokost og noen visdomsord fra Dr.Phil- dere ønskes en superduper helg videre!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar