torsdag 19. september 2013

Søtt og smått til pynt..

Hei og hopp- og nesten helg! Håper uka har vært fin så langt for alle sammen?:) Svipper en liten tur innom for å dele et par småskatter jeg fant igår på en liten shoppingrunde med venninner. Inne på Kremmerhuset falt jeg fullstendig for verdens søteste matpakkeposer- selvfølgelig perfekte til å piffe opp medbrakt mat, men jammen gjorde de seg som potteskjuler også!







Det blei en kul liten piff til min ellers nokså kjedelige mini-yucca, synes jeg. Og jammen skal en av disse søte,små posene fylles med blanke kastanjer som skal høstes inn så fort de er modne! 

Ellers hadde de også nusselige servietter med ekorn på- Kremmerhuset kan dette med herlig småstæsj! Det var ingen av oss jentene som forlot butikken tomhendt,iallfall.




Er de ikke søte?♥♥ 


Og da vi avla et besøk på Feel, som også har mye lekkert, var lykken komplett da vi fant kvister med eikeløv,lønneblader og diverse-fake,selvsagt- i strålende høstfarger! Perfekt til min favorittkrukke fra Home&Cottage og som virkelig fikk fart på høststemningen i stua!







Så da var mor fornøyd med shoppingraidet, og satser på ny runde snart-da står Home&Cottage for tur!:)


HA EN STRÅLENDE TORSDAG,FININGER- VI SNAKKES SNART!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar