søndag 7. april 2013

Klar for utelivet.


Hei på dere. Sola skinner, det er varmegrader og da passer det jo fint å gjøre uteplassen klar til bruk etter en lang vinter. Så her er det vasket, ryddet og satt ut litt blomster- jeg satser på at påskeliljer, muscari og stemor holder koken selv om det fortsatt går under null her om natten. Men for en deilig følelse å tilbringe formiddagen her i kroken min i solskinn som varmer!





Det gamle kjøkkenbordet var en arv etter en gammel tante,og var i furu som hadde gulnet veldig, så det malte jeg med denne turkisfargen, som jeg synes er så frisk og fin. 




Disse pottene fant jeg på Plantasjen, og jeg synes de var så gammeldagse og søte, så jeg kjøpte flere av dem og satte litt hist og pist. 

Så nå er alt klart for en forhåpentligvis solfylt vår og sommer her ute, nå er det hagens tur så fort snøen er helt borte. Det gleder jeg meg veldig til, så måtte sola smelte resten av vinteren vekk superfort! Herlig å rydde vekk det som vokste ifjor og gjøre plass til det som skal fram iår- kjøpe nye,spennende planter og kjenne duften av ny bark...å, som jeg ser fram til det!

KOS DERE I VÅRSOLA, VI BLOGGES SNART.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar