mandag 22. april 2013

Mitt lille,grønne fuglehus.

Jeg elsker grønt,og særlig dus mintgrønn.Derfor ble jeg veldig glad da jeg kom over dette søte,lille fuglehuset i nettopp mintgrønn på Sia Interiør i Sverige. Det ble med meg hjem, og henger på drivvedstigen på kjøkkenet sammen med annet grønt småstæsj.Elsker det! Litt lavendel i løs vekt måtte jeg også ha med, det havnet i en liten glasskrukke i stua der det står og dufter helt himmelsk! Og sist et lite glimt av krokusen min,som plutselig bestemte seg for å dukke fram-nå er det definitivt vår!




Ingen fugler som får gleden av dette, bare jeg,hehe.








Herlig lavendel!







Og vår i hagen! Er det ikke fantastisk å tenke på at vi har den beste tiden på året foran oss?

DA ØNSKER JEG EN FLOTT START PÅ NY UKE, OG GOD MANDAG TIL ALLE MINE FINE BLOGGEVENNER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar