onsdag 3. april 2013

Rosa onsdag.

Hei alle sammen, håper dere har hatt en fin påske? Det har iallfall vært fantastisk vær og SOL i massevis, så uansett om man har hatt påske til fjells,ved sjøen eller i byen har man kunnet nyte de dyrebare strålene. Her på berget har tiden gått til ren avslapning og deilige,lange gåturer sammen med min yngste som har vært hjemme på påskeferie fra skole utenlands. Men hverdagen er igang igjen, og idag er påskepynten tatt ned og plassert trygt på loftet,klar til neste år. Og jeg lengter etter pasteller-særlig rosa!Dermed flyttet rosa ildtopper inn hos meg. 



De søte,små hjertene er fra Mester Grønn.




Jeg synes sukkertøyrosa er en herlig farge, helt til å bli glad av!:)







En liten detalj fra det lille skapet mitt. Det kuppet jeg på en liten interiørbutikk her i fjorden på supersalg, og jeg synes det er så fint.


DA GJENSTÅR DET BARE Å ØNSKE DERE EN FIN ONSDAGSKVELD, OG JAMMEN ER DET STRAKS HELG OG FRI IGJEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar