lørdag 27. april 2013

Dugnad i hagen.

God lørdag,alle sammen. Dagen idag har stort sett bestått av jobbing i hagen- nå som det ENDELIG har kommet litt varme er det på tide å gjøre hagen klar for utelivet. Hvem trenger vel forresten Elixia & co når man kan rake,grave,klippe og bære barksekker? Merker godt på kroppen at noen timer har gått med til denslags,må jeg si! Hehe. Men ryddig og fint ble det,og jeg vet at det er litt tidlig ennå, men jeg måtte sette ut litt blomster.I rosa. Sommerfarger.Ahhh!





Rundt springvannet mitt kommer Maria Nøkleblommen fram.



Rabarbraen stikker hodet opp.Rabarbrapai med is=sommer.♡


Falt for fargen på denne lille lykten fra Plantasjen.




Superpetunia som tåler litt tøft vær tok jeg sjansen på å sette ut.



Rosa margeritter...



Og denne lys rosa geraniumen-elsker disse,skjønt denne skal inn over natten foreløpig.


Sånn ble altså hagen min litt klar for mai som er rett rundt hjørnet, og alle fridagene hvor vi forhåpentligvis kan tilbringe masse tid utendørs. Er dere igang med hageonna enda?

GOD KVELD VIDERE OG KOS DERE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar