torsdag 7. mars 2013

En liten mimrestund..

Hei på dere.:) Noen ganger skjer det ingenting utenom dagens tralt verd å blogge om, og denne uka har vært litt sånn. Bortsett fra litt jobb, litt husarbeid og litt tv-glaning har jeg ikke rukket stort, og føler meg vel egentlig nokså lat! Men vi går jo med stormskritt mot vår og påskeferie og DA blir det andre boller! Jeg har planer om lange gåturer, kanskje en tur til sjøen hvis været er bra,og ikke minst får jeg min yngste hjem fra utlandet.♥ Flinke snuppa mi, det blir koselig. Ja ja,tilbake til denne nokså alminnelige torsdagskvelden altså. Det mest spennende jeg har gjort i dag er å lufte dåpskjolen begge jentene mine er døpt i; den passer jeg godt på,for det kan jo hende det kommer småttinger en dag i familien som skal bruke den.:)








Synes den er så nydelig med engelsk broderi over hele.♥



HA EN FLOTT KVELD VIDERE, VI SKRIVES SNART!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar