lørdag 9. mars 2013

Fløy en liten småfugl..

Her går det i  hundre idag, huset er skrubbet og straks skal vinduene til pers.Det trengs, det er helt sikkert! Og i kveld blir det jentekveld med verdens flotteste gjeng- gleder meg masse! Men jeg måtte ta en rask tur innom dere her og vise dere noe søtt jeg fant på dagens nokså hektiske handlerunde, som egentlig skulle bestått av vindusvask, men så fartet jeg forbi min yndlings-blomsterhandel. Der fant jeg de søteste, ekte små fugleegg! Videre gikk turen innom en fantastisk butikk som heter Feel-de har bare SÅ mye lekkert stæsj til huset her! Her plukket jeg med meg litt dill og dall, blant annet et par søte småfugler. De var nydelige blandt  perleblomster i mose som jeg har i en kurv på kjøkkenet.Eggene ble prikken over i'en.
De solgte også magnoliagrener her(kunstige,selvfølgelig,men fine synes jeg). Dermed havnet en i min gamle melkeflaske. Alt i alt ble det litt før-påskestemning i huset i dag.:) Ja ja, da har jeg en date med vindusvask og nal,så vi blogges senere!















GOD HELG TIL DERE ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar