onsdag 27. mars 2013

Ting og tang hos Tor.

Skrot-Tor er en hyggelig mann som holder til i Skien. I butikken hans finner man absolutt alt av brukte rariteter og skatter.Fra møbler til gamle hjulvisper,bøker,porselen og leker-finner du ikke det du leter etter hos Tor finnes det ikke noe sted.
Flere ganger i måneden stikker jeg oppom og snuser her, og oftere enn ikke tar jeg noe med meg hjem.
I dag var jeg på jakt etter en liten kasse til å ha krydderplantene mine i. På runden min tok jeg et par bilder så dere kan se hvorfor jeg,og mange med meg,flokker hit titt og stadig:











Masse kult, ikke sant?:) Og prisene er absolutt ikke å si noe på, heller.

Og mine fine rosmarin-planter bor nå i en søt, liten kasse på kjøkkenet. Sånn ble det:







DA ER DET PÅSKEFERIE HER I HEIMEN, ØNSKER ALLE SAMMEN EN HERLIG KVELD.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar