torsdag 21. mars 2013

Lekkert på påskebordet.

God torsdag,alle sammen! Jammen er det straks helg igjen; uka flyr avsted. Jeg har ikke rukket annet enn jobb og farting hit og dit noen dager nå, og bloggen har nok måttet vente tålmodig til ting roer seg litt.Sånn er det vel for dere av og til også? Men imorgen blir påskepynten satt fram,gleder meg! Jeg setter fram kyllinger og ting ungene mine laget som små og fryder meg over dem uansett hvor uglesett både dorullnisser og eggkartonghøns har vært i endel forum.;) Gleden mine små hadde når de stolt tok fram selvlagde ting fra skoleverksted er verd så uendelig mye mer enn en hver ferdigkjøpt pyntegjenstand,om aldri så dyr. Men mye lekre ideer er det gøy å hygge seg med.Inspirasjon er alltid velkommen. Falt for disse her,blant annet:



Nydelig med ranunkler og muscari i glassvase med stett som blikkfang på påskebordet.
Dette synes jeg var en kjempesøt borddekorasjon, med påskegodter rett og slett dandert i glasskrukker.





Det går an å  farge eggene og sette telys i også,det gjorde jeg ifjor.Ble like fint,det.




Elsker blåfargen.:)



Og det blir desidert pyntet med små reder med egg i på mitt bord  denne påsken iallfall.Lekkert!


DA ER MIDDAGEN STRAKS KLAR HER OG JEG MÅ FLY, VI BLOGGES SNART IGJEN. KOS DERE!:)

Bilder: marthastewart.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar