lørdag 23. mars 2013

Litt fugleperspektiv..

Heisann, alle fine folk som besøker meg idag.:) Strålende solskinn og fri er en veldig tiltalende kombinasjon, og det må jo nytes! Jeg ruslet meg en tur langs elva her, og forstyrret privatlivets fred hos en del av dem som bor her. :) Finnes det noe vakrere syn enn svaner? Jeg har alltid vært fascinert av dem, og tar bilder ved enhver anledning, og idag kom jeg veldig nær. De virket svært opptatt, kanskje det er husbygging på gang? Søte,små ender vraltet omkring her og kvakket fornøyd, så et par av dem fikk også være med på bildene.



Elva vår.Her kan man nyte livet på stranda og her feires St.Hans med stort bål  i juni.


Det begynner å smelte så smått...


Det var visst bare meg som suset rundt i sivet idag..


Dette treet laget så fine skygger på snøen,og var et fint gjemmested for endene-helt til jeg og kameraet mitt dukket opp..


Sitte musestille....


..og her kommer de.Kanskje det skal bygges?


Oisann,denne andriken fikk klar beskjed: Vekk med deg!


Var brødbiten for tørr,mon tro?;)


Øyekontakt,og et par vaktsomme hves...best å være forsiktig.


Denne vesle andefrøkna var litt mindre hissig..

..hun poserte..



...mens gemalen tok en liten spasertur på isen.:)


SÅNN SÅ NATUREN UT HER HOS OSS IDAG,ALTSÅ. HÅPER ALLE SAMMEN HAR EN FIN HELG VIDERE-SNART PÅSKE NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar