søndag 3. mars 2013

Jeg vil ut! Men først..

Da er det straks tid for å komme seg ut på tur, og riktig nyte knallværet vi har idag!:) Finnes det noe bedre enn å våkne og se at sola skinner og at man har fri og kan gjøre det man vil? Jeg skal ut å gå en lang tur, forhåpentligvis snuble over et godt fotomotiv eller to,og bare kose meg. Håper dere også har en herlig søndagsmorgen. Noen som har planer for dagen, eller bare slappes det av?:)
Vel, før jeg fyker avsted ville jeg bare dele en ørliten titt inn i et hjørne eller to her hjemme hvor våren er på plass, som resultat av hagesenterturen min igår.



En ranunkel i min gamle,franske boks på kjøkkenet.



Plommegreiner i krukken fra Home&Cottage.



Og vakre ferskengreiner på kjøkkenbordet.



SÅNN SER DET UT I KRUKKER OG VASER HER NÅ ALTSÅ. FÅR LIKSOM IKKE NOK VÅR- OG MER BLIR DET NOK!
DA BÆRER DET UT MED MEG, KOS DERE VIDERE, ALLE SAMMEN!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar