lørdag 2. mars 2013

Fargerikt liv.

Hei på dere! Har dere hatt en trivelig lørdag så langt? I dag har jeg vært innom mitt favoritt hagesenter for å nyte alle vårblomstene som begynner å fylle hyllene, og for å se hva som kan friste å ta med hjem. Alt for mye, selvsagt- skulle gjerne tatt med alt jeg ser, men så var det å ha plass,da..:) Men det er gøy å bare snoke litt også. Og de har et enormt bur med vakre,fargerike fugler her også som bidrar til at det er så trivelig å vandre rundt. Her er noen glimt fra dagens runde:



Fristende påskeliljer,nydelige perleblomster og rosa krysantemum.♡




Vakre stemor,de kan jo snart stå ute.




Og herlige, vakre ranunkler i alle farger!



Et av disse flotte appelsintrærne kommer nok antageligvis til å pryde uteplassen iår.Er de ikke fine?:)




Se på de utrolig fine fargene!



Litt skeptisk til damen med kamera,kanskje...




Se,så fin jeg er!


Vakker jeg også...


..og så var det denne lille fyren,da.Han satt gjemt inni en busk inne på senteret,og var litt fryktsom. Og han kan jo ikke skryte på seg de strålende fargene til sine mer eksotiske slektninger, men søt var han da?


DA ER PIZZAEN STRAKS FERDIG,OG KVELDENS FILM ER KLAR, SÅ DA ØNSKES DET GOD KVELD VIDERE TIL DERE HER FRA HIMMELBERGA.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar