søndag 17. mars 2013

Jernaldergården.


Hei på dere! Håper alle har en fin søndag så langt?
Idag har jeg fotografert litt på Jernaldergården.Det er en rekonstruert boplass fra jernalderen, laget av det lokale pensjonistlaget. Fantastisk flinke har de vært, ned til minste detalj. Den ligger idyllisk til på en gammel,staselig gård her i området. Jammen skal jeg tilbake hit og knipse litt til når blomster og trær våkner til liv-forhåpentlig om ikke altfor lenge. Men slik så det altså ut idag.


























UTROLIG ARTIG PLASS DETTE HER, SÅ DET BLIR FLERE BESØK.

KOS DERE VIDERE, FOLKENS-VI BLOGGES SNART IGJEN!:)

2 kommentarer:

  1. Hei! Det ble nok en liten misforståelse på Bloggedamer 40 +, for du lå i kommentarfeltet, og jeg tar i mot mail for innmelding. Jeg har stoppet muligheten for å legge ut kommentarer, beklager at jeg ikke har sett deg (og mange andre) før nå!
    Bloggen din er nå på plass, ta gjerne med deg "knappen" på siden min også. Jeg håper du slår følge med min private blogg også. Jeg har en konkurranse gående på Bloggedamer40+, vil du bli med?
    Ønsker deg en fin vår,
    klem, M

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann.:) Supert å få bloggen min med hos deg; knappen er trygt plassert her hos meg,og jeg følger nå den fine bloggen din også.:)
      Skal inn og se på konkurransen, spennende!:)
      Hilsen Anne.

      Slett